فیلم| نقد مسعود فراستی به برادران لیلا؛ تا ابد بدهکار…
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ مسعود فراستی منتقد سینمای ایران با انتشار یک فیلم در اینستاگرام تحلیل کوتاهی از فیلم سینمایی برادران لیلا به اشتراک گذاشت.
در این ویدیو که مسعود فراستی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، او فیلم سینمایی «برادران لیلا» را با همه سروصدایش تا ابد به «ابد و یک روز» بدهکار دانست، ابد و یک روزی که به عقیده این منتقد سینما فیلم بد و اگزوتیکی بود.
- بیشتر ببینید:
- ترفند هادی چوپان برای استتار در گردش خانوادگی
فیلم نقد مسعود فراستی به برادران لیلا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم نقد برادران لیلا توسط مسعود فراستی
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
عزیز

۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این نشون می ده فراستی منتقد خوب سینمایی و نقد فیلم هاش همیشه درست بوده. من همیشه نقدهای آقای فراستی را قبول داشته و دارم ولی دست های نافقانه و نامردی همیشه جلوی این منتقد درستکار سینما رو می گرفت . اون واقعا می فهمید که فیلم هایی که ساخته می شوند را نمی شود اسمشان را گذاشت فیلم . آقای فراستی کل ایران هم تایید نکند مهم نیست پیش درگاه خدا سربلندی .با قدرت به کارت ادامه بده
امیر

۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به نظر من فیلم آموزنده و زیبایی بود با بازی درخشان بازیگرانش. قطعا نقدهایی هم وجود داره ولی نه از این آقا که نمیدونه خودش با خودش چند چنده و به همه فیلمها گیر الکی میده .
صبا

۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این تا نمرده یه فیلم بسازه،حداقل ملت بدونن منظورش از فیلم خوب چیه؟؟؟؟؟
ژاله بنایی

۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کاش تهیه کنندگان از بدبختی نجات پیدا کردن فیلم درست کنند نکه هی بدبختی نشون دادن، احساس مسئولیت کنند نکه فقط به پول ساختن فکر کنند
ناشناس

۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
من نظرش ونقدش درمورد فیلمها میپسندم ممکنه خیلی ها هم بدشون بیاد مخصوصا بازیگرانی که سینما راتو مشت خودشون دارن وهمه جوره فیلم درپیت میسازن فقط فکرفروش وپرکردن جیب هستن الان که یه کم سیرشدن راه جایزه اسکار وکن گرفتنم بلدشدن وبدشون نمیاد توخونه هاشون از این جوایز بین المللی باشه که افتخار کنن بازیگرن ولی همه دوزاریشون افتاده فرانسه و آمریکا کاری به بازی ومتن فیلم نداره فقط کشور ایران وایرانی راذلیل وکوچک کن کشورت راسیاه نشون بده وپاچه غرب راببوس کافیه،،،میشه باتبلیغات خارجیها بهترین فیلم جشنواره ولی فرانسه به کارگردان مشهور فرانسوی اجازه پخش فیلمش که مستندی درمورد جلیقه زردها وخشونت پلیس فرانسه است نداد
احمد

۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اخه کسانی که میان فیلم نقدمیکنند چراخودشان چند تافیلم نمیسازن تا فیلم خوب وبد رو ازهم تشخیص بدیم
من خودم پای نقدهای جناب فراستی زیاد نشستم. همه چی رو برعکس میگه. اگه ده تا کارشناس ومنتقد سینما بغلش باشند همشون بگن فیلم خوبه یا بده ایشون باید عکسشو بگه. بزار مثال بزنم. مثلافیلم مد کس رو دنیا دارن از این فیلم تعریف میکنند من خودم ده بار دیدم اما ایشون بارها از این فیلم انتقاد کردند. انسان باسواد وبادانشی هستند اما دلیل مخالفت رو نمیدونم. به قول سینمایی ها انتقاد باید سازنده باشه. باتشکر
من خودم پای نقدهای جناب فراستی زیاد نشستم. همه چی رو برعکس میگه. اگه ده تا کارشناس ومنتقد سینما بغلش باشند همشون بگن فیلم خوبه یا بده ایشون باید عکسشو بگه. بزار مثال بزنم. مثلافیلم مد کس رو دنیا دارن از این فیلم تعریف میکنند من خودم ده بار دیدم اما ایشون بارها از این فیلم انتقاد کردند. انسان باسواد وبادانشی هستند اما دلیل مخالفت رو نمیدونم. به قول سینمایی ها انتقاد باید سازنده باشه. باتشکر
ساسان

۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اقای فراستی انتقاد سازنده کن حداقل انتقاد منفی میکنی هم جوری بگو که روحیه ی سازندگی در شخص ایجاد بشه یکی نیست بشما بگه اخه این یال و کوپالی که برای خودت درست کردی یکبار شده حموم رفته باشی ؟
مرتضی

۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
منتقدان این فیلم اونهایی هستن که خودشون و همپیاله هاشون دزد و اختلاسگرن و از حقیقت دردشون میگیره.و از شرف بویی نبردن
پارسا

۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این فیلم یکی از بهترین فیلم های تاریخ ایران بوده که حقیقت تلخ بخشی از جامعه رو نشون.و مثل اینکه این فیلم به مضاق بعضیا خوش نیومده.شما ها برین همون فیلم های سطح پایین و بدردنخور رو نگاه کنین.فیلم برداران لیلا واقعا فیلمی بود که در حد هالیوود ساخته شد و بخشی از حقیقت تلخ و پنهان جامعه مون رو نشون داد ولی متاسفانه این فیلم به مضاق خیلیا خوش نیومده.با تشکر از سایت.پیام من رو بزار ممنون
ناشناس

۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سلام -بنظر بنده هرچند یک منتقد خوب با بد حتما نباید فیلم ساز خوب یا بد نباشد-مثل بک نسخه پیچ داروخانه که اساسا دکتر داروخانه نیست ویا...-اما آقای مسعود فراستی دیگر شورش را درآورده
راحت به همه توهین می کند،هیچ فیلمی رانمی پسندد اعم از داخلی وخارجی وتنها فیلم موردعلاقه اش قلاده های طلا می باشد
راحت به همه توهین می کند،هیچ فیلمی رانمی پسندد اعم از داخلی وخارجی وتنها فیلم موردعلاقه اش قلاده های طلا می باشد
اریا

۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو که نقد بلدی خودت یه فیلم بساز ما ببینیم تو به چه فیلمی خوب میگی تو نشون ما بده ....کی تو رو منتقد کرده اصلا....راستی خاهشا یه نظافت بکن یه کم ازین اوضاع ?بیا بیرون.....بهترین فیلم اصل و واقعیت جامعه ما رو نشون میده
مسعود

۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واقعیتش من خودم تو سکانس اخرین فیلم و فوت پدر اشک ریختم اتفاقی که تا حالا تو هیچ فیلمی واسم نیفتاده بود اقای فراستی همین کافیه هر نقدی هم بکنی مهم نیست چون شما حتی فیلم مادر زنده یاد حاتمی را هم قبول نداری
حمید

۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اقای فراستی میشه بگید شما اصلا به چی میگید فیلم خوب..؟؟؟
بنظر بنده فیلم خوبی بود چون واقعیت جامعه رو نشون داد واقیعت تلخ این روزای مردم و همه ما حرف حق تلخه شما با داستان فیلم مشکل داری دلیل نمیشه بگید فیلم بده!!!کلا شما ادم مزخرف و خرفتی هستین که واقعیت های جامعه رو نمیبینید سینما برای نمایش واقعیت هاست نه ماله کشی مشکلات شما به فیلم های ماله کش اعتقاد دارین نه به فیلم های واقعیت محور
بنظر بنده فیلم خوبی بود چون واقعیت جامعه رو نشون داد واقیعت تلخ این روزای مردم و همه ما حرف حق تلخه شما با داستان فیلم مشکل داری دلیل نمیشه بگید فیلم بده!!!کلا شما ادم مزخرف و خرفتی هستین که واقعیت های جامعه رو نمیبینید سینما برای نمایش واقعیت هاست نه ماله کشی مشکلات شما به فیلم های ماله کش اعتقاد دارین نه به فیلم های واقعیت محور
محمد رضایی

۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فیلم بسیار *** است من که خوشم نیامدجلف و بی معنی و ضد ایران خدا سازندا اش را جواب کند
علی

۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نقد کردن (حرف زدن) بی پایه و اساس کار راحتیه
ساختن و درست کردن کار سختیه
اتفاقا فیلم برادران لیلا نه تنها واقعیت امروز کشو ما با یک اقتصاد فلج رو نشون می دهد بلکه لحظه به لحظه اش طعنه ایست به رفتارهای نظام .
پدر خانواده دقیقا فردیست که منابع و ثروت کشور را به جای اینکه خرج ملت کند به پای توهم و خودبزرگ بینی خیالی خود ریخته است.
ساختن و درست کردن کار سختیه
اتفاقا فیلم برادران لیلا نه تنها واقعیت امروز کشو ما با یک اقتصاد فلج رو نشون می دهد بلکه لحظه به لحظه اش طعنه ایست به رفتارهای نظام .
پدر خانواده دقیقا فردیست که منابع و ثروت کشور را به جای اینکه خرج ملت کند به پای توهم و خودبزرگ بینی خیالی خود ریخته است.
مسلم

۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سلام دوستان. اقای فراستی مثل بعضی از کارشناسان فوتبال کشورمونه که از فوتبال جهان ۱۲درصد بلدیم ولی به بازیه رئال هم ایراد میگیره
کوروش

۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آشغال ترین فیلم تاریخ ایران بود.. دو زار نمی ارزید.. بی محتوا و مضخرف.. چرندیات تحویل ملت میدن اسمشو میزارن فیلم.. دمت گرم فراستی ک ب این چرت و پرت ها باج نمیدی و تعریف الکی نمیکنی.. ایران بهترین کشور دنیاست حداروشکر همه چی فراوانه و تلاش کنی ب همه جا میرسی... دم عید الحمدالله اندازه تو ماشین شاهین تو مغازه فروش داشتم..
رضا

۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
سلام، همه افرادی که به فیلم و سینما علاقه دارن، میدونن که آقای فراستی از همین انتقادهای الکی و غیر موجه امرا معاش میکنه، اگر این کارو نکنه از گشنگی....، در ضمن ایشون خودشون رو ی وابسته میدونن، هر فیلمی که علیه حکومت باشه یا حقیقت جامعه رو به تصویر بکشه، از نظر ایشون رد هست. خلاصه کلام: نقد این آقا ارزش علمی و اجتماعی نداره
لیلا

۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بعضی ازبازیگران به شدت سبک مغز وسبک هستند مخصوصا علیدوستی ومحمدزاده .حالم ازشون به هم میخوره کاش دیگه هیچ وقت تو سریالی اینها حضور نداشته باشند.حتی اگر فیلم خوب باشه دیدن این دوتا بازیگر حالمو بد میکنه
حسین

۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
حقایق جامعه اینه که بابات میره داخل سینک ادرار می کنه
واقعا عجب خانواده گندی شما دارید?
واقعا عجب خانواده گندی شما دارید?
سارا

۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
و همچنین بنیان قوی خانوادت رو داره نشون میده بی احترامی به پدرت و همچنین پدرت داخل سینک خونتون ادرار می کنه?
واقعا عجب خانواده های شما دارید
واقعا عجب خانواده های شما دارید
حسین

۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
نه اتفاقا منقدین این فیلم کثیف، ایرانی های باشرفی هستند که مثل تو امثال تو گند به بنیان خانوادشون. نمی زنند و مثل بابات داخل سینک ادرار نمی کنند
فرشته بالی

۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
محشرررر بود درد دل هممون اونایی هم که میگن فیلم بیخودی بود و ضد حکومت بود دلایل واضح خودشونو دارن که همه میدونن بر خلاف جریان اب نمیتونید شنا کنید فیلم معرکه بود و همه دوسش دارن
ناشناس

۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
فیلم برادران لیلا خیلی عالیه سه بار دیدمش وقتی اکرا ن بشه میرم تو سینما هم میبینمش
ناشناس

۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
فیلم برادران لیلا خیلی عالیه سه بار دیدمش وقتی اکرا ن بشه میرم تو سینما هم میبینمش
مجتبی

۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
خدا نگه دار آقای فراستی باشه، تاجایی که من یادم میاد کلا از یک فیلم تعریف کرد، ولی ای نکته را شما در نظر بگیرید که واقعیت جامعه را بیان میکند
ناشناس

۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
این فراستی که بی مغزه و هوادارانش از خودش بی مغز تر
فیلم که حال نکردم کلا سینمای ایران بعد از انقلاب کلا باید ریخت تو توالت و ۵ بار سیفون رو کشید
هم فیلم هم منتقد فیلم و هم هواداران این منتقد فیلم یک مشت گلابی هستند
فیلم که حال نکردم کلا سینمای ایران بعد از انقلاب کلا باید ریخت تو توالت و ۵ بار سیفون رو کشید
هم فیلم هم منتقد فیلم و هم هواداران این منتقد فیلم یک مشت گلابی هستند
رضا

۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
دقیقاً همینه که شما فرمودید علی آقا ،بعضیا نمیدونم چشم ندارن ببینن یا اینقدر وابسته هستن که نمیتونن ببینن
رضا

۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
دقیقاً همینه که شما فرمودید علی آقا ،بعضیا نمیدونم چشم ندارن ببینن یا اینقدر وابسته هستن که نمیتونن ببینن
عبداله حیدری

۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
ایشون کارگردان نیست . فیلمهای ایشون رو برای رفع کوتی هم نمیشد دید . هر کی خوبه و موفقه این لاکپشت پیر نادان ازش بدگویی میکنه . چرا چون لاکپشت وقتی پیر میشه باید اندوخته و تجربه و علم داشته باشه که از گشنگی نمیره و این آقا چون لاکپشت پیر نادان هست باید چاپلوسی کنه و چیز اضافه بخوره تا چیزی جلوش بندازند .
فیلم اونقدر کارش درست بود که وقتی نزاشتن اکران بشه همه حتی وابستگان هم نگاه کردن . این یک تو دهنی به کسانی که واقعیتهای جامعه رو وارونه نشون ميدند و یا از واقعیت بیزار هستند .
فیلم اونقدر کارش درست بود که وقتی نزاشتن اکران بشه همه حتی وابستگان هم نگاه کردن . این یک تو دهنی به کسانی که واقعیتهای جامعه رو وارونه نشون ميدند و یا از واقعیت بیزار هستند .
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها